دووم بيار


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

يواش يواش خورد شدي دل من مثل آينه صاف بودي دل من

آروم بگير ناله نكن دل من زجه نزن نمي شنوه اي دل من

درد تو من مي دونم اي دل من به پاي تو سوخته جونم دل من

رفيق نيمه راه نباش دل من تنها تويي امشب اميدم

 يه امشبو طاقت بيار دل من سر به سر خودت نذار دل من

به خاطر من مي سوزي مي دونم تو قفسه سينم اسيري

خسته شدي از انتظار دل من يه امشبم تنهام نذار دل من

شايد ديگه فردا بياد دل من بسه ديگه بسه ديگه  پريشوني.....

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
شنبه 20 اسفند 1390| 22:1 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§